Tuesday 1 October 2013

settle one two three..=)


hai korangs..


dah masuk oktober pun ye..
cepat sangat masa berlalu 
rasa baru jek bertunang..
tup tup dah 4 bulan lebih pun..hikhik..


dan bila bulan berginjak bulan..
rasa nebesssss tu semakin kuat..
yela, makin dah nak dekat tarikh nak kawen kan..
even banyakkkkkk lagi preparation yang perlu dibuat,
tapi so far, alhamdulillah semua berjalan lancar..


yang terbaru..


photographer sudah di booking..
itu pun salah satu menda yang pentinggggg dalam setiap wedding kan..
hopefully tiada sebarang perubahan tarikh..
main membuta jek aku ni booking photog..
padahal tarikh tak confirm pun lagi..
awat kalendar cuti sekolah tahun depan lambat sangat nak keluar ni..
aku dah pening kepala nak sort out beberapa perkara yang memerlukan tarikh ni..
huhu..seteressss..


nanti aku akan update pasal beberapa photog yang ada dekat perak ni kan..
boleh jadi panduan untuk B2B yang lain dari perak..
insyaAllah..
jika ada keizinan dariNya..
ingat nak update harini, tapi kerjaku menimbun-nimbun..
semuanya urgent..
jadi next time lah ye..=)


selain photog..
benda yang aku dah prepare skit2 adalah kad jemputan..
memandangkan aku nak kad jemputan idaman, maka terpaksalah aku men'DIY' kad aku tu..
tapi kad tak tempah lagi..
aku imagine nak tempah kad kosong biasa jek..
then aku akan decorate ikut kehendak hati..
banyak keje tu weh..
moga suksessss...


goodies bag utk budak2 pun dah settle..
DIY jugak..
utk orang tua (orang tua ye..haha) je tak tempah lagi..
menda dah tahu nak bagi apa, so senang..


aku ingat nak pegi survey butik-butik..
tapi encik tunang cakap nanti pegi sekali..
 sebab dia nak merasa bahang nak kawen..
comelsss sungguh encik tunang ni la..
bikin hati aku berbunga-bunga jek..


cepat-cepat datang ipoh..
tak sabar nak survey butik pengantinsss...
(gatai)



oklah, nak sambung buat advice opinion..




see ya..



x0x0  

No comments:

Post a Comment