Wednesday 9 October 2013

kenapa berbelog???


hai-hai rabu..


dua hari je lagi then cuti balik..
sewonoknya..
tapi encik tunang lagi sewonok..
ari jumaat dia nak pegi sepang tengok motor gp kot..
sedihnya..tak dapat nak ikot..wawawa..



dan sabtu ni adik aku balik cuti mid sem..yea..
windu sama kamu..
seminggu ni bolehlah buli kamu puas-puas..haha..
memandangkan sekarang dia sorang saja yang duduk jauh..kat perlis..
dan adik beradik lain sume dekat rumah..
terasa kesunyian tu lebih sedikit..
sebab, aku rasa aku lagi rapat dengan dia daripada 2 lagi adik aku..
bukan kata dengan 2 lagi tu tak rapat langsung..
tapi, ish..susahlah nak describe..mesti korang tau jugak kan..hehe..



eh2 dah terlari topik pulak..
patut tulis tajuk keluarga..
baru ngam..=p



ok, berbalik kepada perkara pokok..
apa tujuan korang berbelog??


kalau tanya dekat aku..


aku dulu bukan reti pon nak berbelog-belog bagai ni..
 tapi, bila tengok-tengok blog pasal b2b ape sume..
rasa macam best pulak..
macam diari yang mengingatkan kita tentang satu lagi perjalanan hidup..gitu..
sebelum aku ada belog, bila aku bw blog b2b lain,
then the next day aku nak bukak balik blog tu..
aku dah lupe ape dia punya add..
da tu gane??aku ni ade setengah perkara long term memory..
setengah perkara lagi short term memory..
so, dengan adanya belog ni, dapatlah aku follow sesape yang aku berkenan..
tak jadi masalah lupa lagi dah kan..


tapi tetap ade satu masalah gak..
sampai sekarang aku tak jumpa lagi satu belog yang aku baca dulu..
jenuh dah godek sana sini..
samada tuan empunya belog dah delete blognya..
atau aku yang tak pandai nak mencari..
hehe..




aku ada satu rahsia..




aku suka baca belog aku sendiri..



apakah????mengapakah????
buang tebiat dah kot..haha..
bukanlah, kalau aku baca balik entry2 dulu,
aku boleh recover balik emosi aku time tu..
tengok betapa rasional atau tak masa aku publishkan entry tu..
ada juga entry yang aku dah delete balik due to some personal reasons..



jadi, adakah salah sekiranya diri sendiri nak baca blog diri sendiri..
dah takde orang lain nak baca, aku jela baca..bagi naik pageviews..

desperado gilersss..

haha



tapi selain tu.. tujuan aku nak tambahkan kenalan..
aku ni kan tak ramai kawan..
sedey ='(..


pastu leh kongsi-kongsi pengalaman kan..
walaupun aku ni bukanlah banyak sangat pengalaman pun..
baru 25 tahun 11 bulan 22 hari hidup..
huhu..



ok lah, nak lunch kejap..


nanti mesti banyak keje yang masuk..




till then


x0x0
 

 
 

2 comments:

  1. lama xdtg sini..hihi
    sy pulak malu nak baca blog sndiri..malu nk baca ape yg sy da tulis dulu2..pelik kann..hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe..terbalik ye..kite pulak suke bace..=p

    ReplyDelete