Tuesday 8 October 2013

list photographer di perak..


salam..


tajuk yang straight to da point..
dan entry yang pernah dijanjikan sebelum ini..



mana-mana b2b daripada perak yang nak cari photographer,
 maybe korang boleh cekidaut list ni..
siap aku bagi links sekali bagi memudahkan korang buat research..
baik kan aku??haha
pastu korang pilih mana satu photog yang terbaik untuk majlis korang..
aku tak bolehla nak disclosedkan pulak berapa upah diorang ape sume..
so, nanti korang riki-riki lah sendiri dengan empunya photog ok..



1. Manja foto photographer




2. Rahim E Walk..




3. The Graphictures




4. Takara Sakana




5. Egy Da' Silent Lensa Puaka




6. Bicara Lensa




7. Hafiz Ayob Colour Pictures





setakat ni jela list yang aku ada..
tapi mesti banyak lagi kan yang aku tak tau..


kalau minta pandangan aku..
aku minat gambar-gambar yang diambil oleh Rahim E Walk dan The Graphictures..
sebab gambar diorang nampak hidup dan tak terlalu over editting sangat sampai nampak pelesu..
tapi, lain orang, lain mata, lain citarasa kan..
so, harap-harap entry ni dapat membantu..



btw, mesti korang dah boleh agak sapa photog yang aku dah booking tu kan..
hehe..



memang tak surprise ko yna..

=p




till then..


x0x0..




p/s : got less than 8 months to go..rase cuak sangat-sangat..
mampukah aku??

 
 




4 comments:

  1. saya dulu amek ngn manjafoto (^_^)

    ReplyDelete
  2. yeke..diyana org ipoh ke??hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup2...
      parents je laa kt ipoh.. skrg duk KL

      Delete
    2. owh yeke..ingat stay lg kat ipoh skrg ni..hehe

      Delete