Tuesday 3 September 2013

hari yang baru..


salam korang..


lamanya dah tak blogwalking dan tengok blog sendiri..
tapi takpe, harini dah kembali start bekerja..
so, boleh kembali online dengan mudahnya..horey...
(macam dekat rumah takde tenet je ye..=p)



perasaan masuk tempat baru??


sangat cuak sebenarnya..
sebab lepas ni akan bergaul dengan staf-staf baru, bos baru, client baru dan juga environment kerja yang baru..
ada masa nanti aku letak gambar ofis aku..
sebab arini baru masuk, banyak lagi barang yang tak sort out..
lepas tu tak kemas lagi bilik lawa2 kan..hehe..


first assignment??


bos suruh baca balik buku pasal negligence @ kecuaian..
sebabnya mostly banyak menda yang aku kena belajar pasal kes eksiden..
lepas tu kena tau pasal struktur badan manusia..
apa benda scapula, fibula, tibia, ulna..
dah macam doktor la pulak..hehe..

dan besok dah kena pergi kuala kangsar untuk sita..
baru dua hari masuk dah ade outstation..
tapi takpe, dah biasa pun menda macamtu kan..



hari minggu haritu aku pegi perlis hantar adik aku yang no 2 tu masuk unimap..
rasanya aku akan buat satu entry pasal tu..
sebab, banyak sangat pengalaman dan persoalan yang bermain di minda aku..
mungkin kalau2 ada antara korang yang pernah belajar dekat situ boleh bagi penerangan dekat aku kan..



oklah..nothing much to write sebenarnya..
tetibe hilang idea..
otak jadi beku gara-gara terlalu cuak dan sejuk..haha..



till next..



x0xo

4 comments:

  1. haii~
    salam singgah kat sini...

    ReplyDelete
  2. haii...

    terima kasih sebab singgah ye..=)

    ReplyDelete
  3. keje mana-mana pun mencabar jugak kan..

    sebab pengalaman tak banyak..hehe

    ReplyDelete