Tuesday 10 September 2013

gila lace..


hai..


tengok tajuk pun dah tau entry ni pasal lace kan..


aku kipas susah mati dengan lace..
terutamanya french lace..
tapi tang yang had aku berkenan sumenya harga tak mampu dibayar oleh rakyat jelata macam aku ni..
makanya, hanya dapat cuci mata jela tengok kan..
sedey..='(


 aku suka gila tengok omputih punya wedding dress..
sebab kebanyakkan diorang pakai french lace..
tapi awat kalau tgk filem-filem omputeh, baju kawin diorang tak cantik ye??
padahal kalau kita google kat tenet, melambak-lambak dress yang gojes gila..


carolina herrera, vera wang, angel sanchez, isaac mizrahi..
just to name few international designers yang rekaan diorang memang membuat jantung aku jatuh ke lantai..
tambah bila tengok material dia la..
fesyen diorang kebanyakkan lebih kurang jek kan..
samada gown kembang macam cinderella, atau a-line, atau fit and flare..
jadi, sekiranya korang adalah seorang muslimah..
dan ingin menyesuaikan design tersebut pada adat dan budaya kita di malaysia..
pandai-pandailah kena tambah itu, kurang ini kan..
tidak, memang seksi-meksi la..
sume mata tengok dekat korang je masa majlis nanti..
hehe..



jomlah kita layan gambar kan..
mane tahu kot-kot ada yang berkenan..



aku memang mengimpikan baju kawin yang sebegini..
tapi apakan daya..
tak tergapai dek tangan..huhu..
tapi manalah tahu kalau ade rezeki satu hari nanti kan..
insyaAllah..
no one knows..=)

























































amacam, cantik tak??
terliur tak??
atau terkeluar biji mata daripada soket terus??

melampau tu hokey..


baju yang palinggggg aku suka..

hurm..


kalau ikutkan, sume nak..tamak..
tapi kalau kena pilih satu jek..
nak yang no. 6..
tambah lagi sikit-sikit swarovski..
memang meletops...


pastu, kalau dah beli baju gitu,
pas kawin nanti, makan jek baju tu..
nak beli megi pon dah tak mampu..haha..



till then..


x0x0




p/s : sumber gambar daripada sini

No comments:

Post a Comment