Tuesday, 3 December 2013

stress...


holla dearies..

kita berada dalam fasa..

SUPER DUPER STRESS!!!

how to coop ni??

argh..


bukan stress pasal keje kawen..

tapi stress pasal keje..

BANYAK SANGAT..

siap 3 file, 5 file lagi datang..

siap 5 datang pulak lagi 7..adoi...

 bila keje dah banyak gini,
balik rumah nak buat kerja-kerja kawen pun dah takde semangat..

bayangkan semalam buat bunga roselt dalam keadaan emosi yang tak stabil..
memang buruks la jadinya..
tapi perlu paksa diri jugak nak buat..if tak nanti sampai bila-bila pun tak siap..huhu


sempat blogwalking blog kawan-kawan sebelum tido jek..
masa tengah bergolek-golek diatas katil tunggu nak lelap..
itupun bukak dekat nset..payah nak komen..


sowi if kita takde bagi apa-apa feedback..
tapi memang kita baca semua kawan-kawan kita pun entry..
cume tak sempat nak tinggal jejak jek..huhu..


patut ujung tahun makin rilek..
kita makin tak tentu arah..


apasal korang suka nak saman orang ha???
sikit-sikit nak saman..suke sangat eh??

last-last aku yang stress balik..


till then..


x0x0..



p/s : baru nak makan lunch..ni pun paksa makan sebab mata dah berpinar-pinar..=(


2 comments:

  1. rileks rileks jangan stress nanti hilang seri hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. huish...tamau hilang seri..rilek...hehe

      Delete