Thursday 18 July 2013

sindrom..

sindrom pertama


bila bangun tido, menyesal sebab semalam tak tido awal, pastu kena bangun awal..
and berjanji pada diri sendiri, malam nanti nak tido awal..
tapi akhirnya, macam tu jugak..
bangun pagi menyesal balik..huhu



sindrom kedua


bila dapat gaji dah pikir nak buat apa dengan gaji tu
simpan..bayar hutang..bagi mak..
berangan nak beli itu ini..
tapi lepas dapat gaji..apepun takde untuk diri sindri..
dah berapa tahun mengidam nak beli jam solvil titus..
tapi setiap kali jugalah kecundang di tengah jalan..huhu



sindrom ketiga


bila masuk tahun baru, bulan baru, minggu baru, hari baru
berazam untuk jadi lebey baik daripada sebelumnya..
tapi bila dah tiba waktunya..
perangai macam tu jugak..adusss



sindrom keempat


bila makan banyak2..sampai adik2 aku kata aku ni makan kiri kanan..
dan perut pon dah makin kehadapan..
baju seluar semua dah tak muat..sampai baju kurung pon dah sendat..
mulalah bercita-cita untuk diet..
tapi sampai sekarang..
tetap melantak jugak..tiada kesedaran untuk berdiet walaupun tarikh kawen semakin hari semakin dekat..
encik tunang makin kurus..aku makin gemuks...waaaa



sindrom kelima


aku cuba untuk kuatkan and beranikan diri nak goreng ikan..
tapi bila setiap kali nak goreng ikan jek..
mesti aku jerit panggil adik aku suruh dia yang tolong buat..
sebab aku memang takut bab2 menggoreng ni..
nanti laki aku nak makan ikan goreng ke ayam goreng ke, telur goreng ke masaklah sendiri..
sebab aku pon mintak orang lain tolong buatkan..=p



sindrom keenam


aku dah lupa apa lagi sindrom aku..
mungkin itulah salah satu sindromnya..haha..




bye...



No comments:

Post a Comment