Tuesday 6 August 2013

kali pertama...

hai korang..


esok je last puase kan..
cepat jek masa berlalu..


setakat ni, aku masih lagi berpuase penuh..
harap2 esok pon same lah..
so nanti tak yah ganti..=)


sebenarnya..
hati masih lagi berbunga-bunga..
tak sangka tahun ni dapat beriftar bersama encik tunang buat pertama kalinya dalam hidup..hehe..
tak plan pun nak jumpe bulan puasa..
kebetulan encik tunang balik ipoh..
dapatlah berbuka sama..
walaupun dapat jumpe beberapa jam jek sebab lepas berbuka encik tunang nak balik penang terus..
tapi sampai la ni masih terbayang-bayang jek..
gatai..haha..


harap-harap tahun depan dapat berbuka as husben & wife pulak..
even tak tahu lagi bila tarikh kawennye..


takpelah, berangan jela dulu..
tak salah untuk berangan kan..


tu je sebenarnya nak cakap..=)



tapi sebelum tu, memandangkan hari ni dah last kerja..
and harini last untuk mengadap pc..
so aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri pada semua readers..
(ade ke readers pon???)


maafkan segala salah silap aku..
sekiranya ada yang aku tulis tersakitkan hati korang..
takde niat sebenarnya..


oklah..takde mood nak taip panjang2..


see ya..



p/s : aku masih tak rasa lagi mood raya..
maybe sebab dah tua, memberi bukan menerima..
so feeling tu semakin hilang..
ape yang aku tahu..
aku nak cuti jek..hehe

No comments:

Post a Comment