Thursday 15 August 2013

selamat bercinta kasih dan sayang hingga ke Jannah...

hola korang..



panjang betui tajuk entry ye..hehe..



selain kita semua menyambut hari raya..
ramai jugak yang amik kesempatan cuti raya ni untuk melangsungkan perkahwinan mereka...phhhuuff skema ayat..
jadi selain mengucapkan selamat pengantin baru..
aku nak ucapkan selamat bercinta kasih dan sayang hingga ke Jannah..
moga perkahwinan yang dibina kekal hingga ke anak cucu dan happily ever after..
tipu, mana boleh happily ever after sepanjang masa..
sedangkan lidah lagi tergigit kan..
so janganlah berangan seperti cerita dongeng cinderella, snow white dan sebagainya..
tapi, walaubagaimanapun semua itu terletak pada kita..
kesabaran..kejujuran..kepercayaan..bertanggungjawab adalah teras kebahagian yang hakiki..
dan jangan lupa tanggungjawab pada agama jugak..
kalau baik macamana pun..romantik macamana pun tapi tak sembahyang..apa gunanya..=)



wah-wah..bagi nasihat macam aku dah kawen pulak ye..hehe..
rasanya tak salah untuk kita saling ingat mengingati..
kerana manusia selalu lupa dan terleka..
mungkin kali ni aku nasihatkan korang..
tapi nanti bila sampai masa aku, korang pulak nasihatkan aku..
kan adil dan saksama gitu..



apepun, aku hepi untuk sesiapa yang sudah dan tengah melangsungkan hari bahagia mereka di bulan yang mulia ni..
aku pon bercita-cita untuk wat majlis kawen bulan syawal tahun depan..insyAllah..kita merancang, tapi DIA yang menentukan..betui dak??



selamat penganti baru jugak buat besfren aku..
Yuyu Aziz & pasangannya iji..
sedey sangat tak dapat nak datang..tak dapat cuti..hukhuk..
tapi harap2nya walaupun jasadku tiada di tempat kejadian..
diharapkan doa yang dititipkan sampai kepada mereka..
AMIN..



oklah..nothing much to say..
sejak kebelakangan ni macam hilang semua idea nak menaip..
tak tahulah terbang kemana..
perasaan pun tak dapat nak tafsirkan macamana..
jangan risau..aku tiada masalah dengan encik tunang..



sebabnya, bila kita selalu kata hati kita tak senang..
mesti orang akan pikir kita bergaduh dengan pasangan kita..
setakat ni takde lagi..Alhamdulillah..
moga begitulah selalu hendakNya..



tetibe terasa nak pegi holiday..
tapi nak holiday oversea..bukan over the sea hokey..=p
(berlagak holiday dalam mesia tamau..haha)
sapalah nak taja aku nih..seteres..



bye-bye..
jumpa lagi..


x0x0



No comments:

Post a Comment