Friday 12 April 2013

update lagi..la la la..=)

kemaruk sgt la hari ni kan sampai nak update blog dua kali..
haha..
blog saya dah berwajah baru..
tapi banyak cacat celanya..
yelah, budak baru belajar..tak reti teknologi2 ni sgt..cenggitu jela jadinya..
tak kesahlah..nanti bila dah pandai kita buat layout gempak2 kan..
macamla ade orang nak bace blog kau cik jemah..
(peduli apa aku org nak baca or tak..aku sendiri yang nak baca,  ade kau kesah kan??!)

sebenarnya..sebenarnya..
ada kisah yang aku nak ceritakan..
tapi buat masa sekarang, bahan2nye tak banyak lagi..
so kita kumpul2 dulu bahan2 tersebut supaya resipi kita nanti akan meletops ye..
meletops la sangat kan..

oklah..mate sudah mengantuk sebenarnya..
nak sambung mimpi semalam..
memang indah..
semoga satu hari nanti mimpi tersebut menjadi kenyataan..
INSYALLAH..
dengan izin ALLAH, aku percaya semua itu..
dan sebagai umat islam..seharusnya kita kena percaya dengan ketentuanNYA..

melalut plak da la..
jom2 tido..
walaupun besok ari sabtu..kena bangun awal jugak ye..
banyak keje umah nak kena buat..
rajin sangatlah kannn..


p/s : kejap saya, kejap aku, kejap org..abaikan saja..tuan tanah sesuke hati jek nak gunakan kata ganti diri..(btol ke ape aku cakap ni??silap2 nnt cikgu BM saman aku..haha)

pp/s : seminggu berfikir nak pegi exam PTD or tak besok..then malam ni baru dapat hidayah..tamau pegi..sbb tak minat...then knape kau mintak kan..ok la, pasni kena amend balik borang SPA tuh ye)

-
-
-

jom-jom tido..
xoxo

No comments:

Post a Comment