Friday 12 April 2013

bangkit dari bertapa..

lama giler bertapa dalam gua
sampai dah terlupa langsung pasal blog ni
and terlupa juga email, password plus address blog nih
maafkan saya blog..
sesungguhnya saya banyak sangat cerita untuk diluahkan
cuma tidak tahu untuk menyusun patah kata
insyaAllah..selepas ini saya akan rajin2 menjenguk kamu..
kesian kamu terpinggir selama beberapa bulan..
kalau mengandung pun dah nak beranak dah..hehe..

reason keluar dari gua pertapaan..(ade ke tatabahasa pertapaan??)
sebabnya saya selalu blogwalking..
tetapi pabila sudah banyak sgt blog yang di walkingnya
sampai tak ingat dah nak bukak balik bile nak baca
so, kalo saya mengaktifkan diri balik
mungkin selepas ini saya dapat membaca blog2 tersebut..
skema betul la kau kan..ayat tak boleh blah..haha

rasanya blog ni perlukan penjenamaan semula
disebabkan kehidupan tuan tanah pun akan berkembang dan mengembang
jadi, marila sama-sama kita pikirkan bagaimanakah bentuk penjenamaan semula itu..=)

-
-
-
-

maybe dalam entry yang lain lah..
sebabnya sekarang saya tiada lagi idea wahai blog ku..

jumpa lagi..xoxo

No comments:

Post a Comment